کد خبر : 208815
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:19

پیشرفت ۲۰ درصدی طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون

پیشرفت ۲۰ درصدی طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود آنت در این خصوص افزود: طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی دوغارون که از پروژه‌های مهم راهداری خراسان رضوی است، از بهمن سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال آغاز شده است. وی با بیان اینکه تاکنون اسکلت فلزی سالن تجاری در پایانه مرزی دوغارون برپا شده و دیوار چینی

پیشرفت ۲۰ درصدی طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود آنت در این خصوص افزود: طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی دوغارون که از پروژه‌های مهم راهداری خراسان رضوی است، از بهمن سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اسکلت فلزی سالن تجاری در پایانه مرزی دوغارون برپا شده و دیوار چینی این مجموعه نیز در حال انجام است، بیان کرد: همچنین پی ریزی (فونداسیون) سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون انجام شده و اسکلت فلزی آن نیز در حال آماده سازی است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود تا ۲ هفته دیگر ساخت اسکلت سالن مسافری طرح ساماندهی پایانه مرزی دوغارون تکمیل شود.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی اضافه کرد: محوطه سازی مسیر مسافری در طرح جامع پایانه مرزی دوغارون نیز در حال ساخت است.

آنت بیان داشت: البته باید توجه داشت اقدامات موقتی برای پذیرایی و عبور زائران اربعین افغانستانی نیز در حال انجام است و بواسطه افزوده شدن این اقدامات سرعت پیشرفت کار آن چنان بالا نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح