کد خبر : 208868
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:57

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A25 فاش شد و مشخصات آن نیز فاش شد

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A25 فاش شد و مشخصات آن نیز فاش شد

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 به زودی است و این گوشی هوشمند بار دیگر در رندرها ظاهر می شود. این دستگاه در سه رنگ در MySmartPrice ظاهر شد و منبع مشخصات کلیدی گوشی هوشمند پایه جدید را فاش کرد. اگر اطلاعات درست

Samsung Galaxy A25 leaks in renders once more, specs also revealed

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 به زودی است و این گوشی هوشمند بار دیگر در رندرها ظاهر می شود. این دستگاه در سه رنگ در MySmartPrice ظاهر شد و منبع مشخصات کلیدی گوشی هوشمند پایه جدید را فاش کرد.

اگر اطلاعات درست باشد، A25 با چیپست Exynos 1280 و حداکثر ۸ گیگابایت رم عرضه می شود.

سامسونگ گلکسی A25 بار دیگر در رندر به بیرون درز کرد و مشخصات نیز فاش شد
این گوشی حول یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U ساخته می شود، به این معنی که دوربین سلفی روی یک بریدگی قطره ای قرار می گیرد. صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می کند.

در پشت یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین عکاسی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این کمی بهتر از تنظیمات دوربین گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی یکسان خواهد بود – یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 با محافظ Samsung Knox و Samsung Pay است و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری داشته باشد که برای یک تلفن هوشمند سطح پایه بسیار بزرگ است.

این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی و بدنه ۱۹۷ گرمی عرضه خواهد شد. قیمت و در دسترس بودن آخرین ناشناخته‌ها هستند که احتمالاً در زمان عرضه فاش می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح