کد خبر : 208866
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:25

گوشی تاشو میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۴ با قیمتی شگفت انگیز عرضه می شود

گوشی تاشو میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۴ با قیمتی شگفت انگیز عرضه می شود

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ به دنبال توسعه خط تولید تاشو خود به میان رده است. طبق گزارش TrendForce، سامسونگ قصد دارد سال آینده یک گوشی تاشو میان رده را معرفی کند. این با شایعات قبلی مرتبط است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این یک تاشو به سبک کتاب

Samsung's midrange foldable is coming in 2024

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ به دنبال توسعه خط تولید تاشو خود به میان رده است. طبق گزارش TrendForce، سامسونگ قصد دارد سال آینده یک گوشی تاشو میان رده را معرفی کند. این با شایعات قبلی مرتبط است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این یک تاشو به سبک کتاب خواهد بود یا یک تاشو.

احتمالاً دومی است و ما می‌توانیم به Galaxy Z Flip6 FE با مشخصات ضعیف نگاه کنیم. این گزارش همچنین می گوید که هواوی به زودی به دنبال معرفی یک تاشو با قیمت رقابتی تر خواهد بود.

گوشی تاشو میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود
با توجه به Revegnus در توییتر، سامسونگ هدف قیمتی برای تاشوی میان رده خود بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار تعیین کرده است – حتی پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، اروپایی ها احتمالاً به دنبال یک تاشوی ۶۵۰ یورویی هستند. این هنوز یک قیمت شگفت انگیز است – Galaxy Z Flip5 از کمتر از ۸۰۰ یورو شروع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح