کد خبر : 208852
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:40

رونمایی از سری Xiaomi 13T را به صورت زنده اینجا ببینید

رونمایی از سری Xiaomi 13T را به صورت زنده اینجا ببینید

به گزارش پیج نیوز و به نقل از gsmarena شیائومی قرار است برای امروز معرفی شود و انتظار داریم که شاهد رونمایی بین المللی از تلفن های هوشمند ۱۳T و ۱۳T Pro باشیم. این دستگاه ها دارای دوربین هایی با برند لایکا خواهند بود و در رویدادی در برلین معرفی خواهند شد. راه‌اندازی در یوتیوب

Watch the Xiaomi 13T series unveiling live here

به گزارش پیج نیوز و به نقل از gsmarena شیائومی قرار است برای امروز معرفی شود و انتظار داریم که شاهد رونمایی بین المللی از تلفن های هوشمند ۱۳T و ۱۳T Pro باشیم. این دستگاه ها دارای دوربین هایی با برند لایکا خواهند بود و در رویدادی در برلین معرفی خواهند شد.

راه‌اندازی در یوتیوب پخش خواهد شد، و ما ویدیو را در زیر قرار داده‌ایم، بنابراین می‌توانید زمانی که ساعت ۲ بعد از ظهر UTC شروع می‌شود، آن را تنظیم کنید.

ما متوجه شدیم که هر دو دستگاه شیائومی ۱۳T دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهند بود. ۱۳T و ۱۳T Pro باید طراحی‌های خود را با Redmi K60 Ultra به اشتراک بگذارند، اما با دوربین‌های سه‌گانه توانمندتر با دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

این رویداد همچنین شاهد معرفی Watch 2 Pro است که اخیراً به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و ورود جهانی Smart Band 8 را شاهد خواهیم بود. پس از پایان رویداد، امید ما برای پوشش کامل آن متوقف شود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح