کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 16:41

تیزر Oppo Find X7 Pro فاش شد

تیزر Oppo Find X7 Pro فاش شد

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا بدیهی است که Oppo در حال حاضر سخت در حال کار بر روی تلفن هوشمند پرچمدار بعدی خود، جانشین Find X6 Pro از امسال است. این گوشی که ما فرض می کنیم Find X7 Pro نام دارد، در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود و ورودی اوپو

به گزارش پیج نیوز و به نقل از گسمارنا بدیهی است که Oppo در حال حاضر سخت در حال کار بر روی تلفن هوشمند پرچمدار بعدی خود، جانشین Find X6 Pro از امسال است. این گوشی که ما فرض می کنیم Find X7 Pro نام دارد، در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود و ورودی اوپو به لیگ های بزرگ خواهد بود.

امروز، یک افشاگر در X یک تصویر تیزر لو رفته از پرچمدار آینده اوپو را به اشتراک گذاشته است که بخشی از جزیره دوربین را نشان می دهد.

همانطور که می بینید، همکاری Hasselblad همچنان قوی است، جای تعجب نیست، با توجه به لوگوی H به وضوح نشان می دهد که Find X7 Pro دارای کالیبراسیون رنگ Hasselblad برای دوربین های خود نیز خواهد بود. در مورد آن، به نظر می رسد که چهار سنسور حداقل تا حدی در تصویر دیده می شوند، که جالب است زیرا Find X6 Pro تنها سه سنسور داشت. سپس دوباره، یکی از آن برش ها می تواند برای چیز دیگری باشد، ما نمی توانیم با چنین اطلاعات کمی مطمئن باشیم.

تاکنون شایعه شده است که دستگاه های Find X7 دارای اتصال ماهواره ای هستند و گفته می شود که Pro از سنسور Sony LYT-900 برای دوربین اصلی خود استفاده می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح