کد خبر : 206475
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 21:15

دانلود زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی محصول ۱۹۶۵ است که توسط یونیورسال پیکچرز با بازی جوآن کرافورد و جان ایرلند منتشر شد. خلاصه داستان درباره دو دختر نوجوان است که پس از تماس تلفنی شوخی با مردی که همسرش را به قتل رسانده، خود را در معرض

دانلود زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی محصول ۱۹۶۵ است که توسط یونیورسال پیکچرز با بازی جوآن کرافورد و جان ایرلند منتشر شد. خلاصه داستان درباره دو دختر نوجوان است که پس از تماس تلفنی شوخی با مردی که همسرش را به قتل رسانده، خود را در معرض خطر جدی قرار می‌دهند. فیلمنامه توسط ویلیام پی مک گیورن بر اساس رمان ۱۹۶۴ خارج از تاریکی نوشته اورسولا کورتیس ساخته شده است. این فیلم توسط ویلیام کسل تهیه و کارگردانی شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 وقتی دوستان نوجوان لیبی مانرینگ (اندی گرت) و کیت آستین (سارا لین) با خواهر کوچکتر لیبی تس (شریل لاک) در خانه تنها هستند، با شماره گیری تصادفی شماره تلفن ها و پرسیدن سوالات شوخی به خود سرگرم می شوند و به هر کسی که پاسخ می دهد می گویند: “من دیدم که تو چه چیزی را دیدم. کرد، و من می دانم که تو کی هستی.» لیبی با استیو ماراک (جان ایرلند)، مردی که به تازگی همسرش جودیت (جویس میدوز) را به قتل رسانده و جسد او را در جنگل انداخته بود، تماس می گیرد. ماراک با اعتقاد به اینکه او کشف شده است، می خواهد تماس گیرنده را ردیابی کند تا او را ساکت کند.

دانلود زیرنویس فیلم من دیدم چه کردی ۱۹۶۵ امی (جوان کرافورد) همسایه Marak که عاشق او است و سعی می‌کرد او را از همسرش دور کند، در حالی که مارکک با لیبی صحبت می‌کند به خط گوش می‌دهد. لیبی که مجذوب صدای مارک شده است، تس و کیت ترسیده را با خود همراه می کند و به آدرس مارک می رود. امی لیبی را کشف می کند و او را تعقیب می کند و فکر می کند که لیبی معشوق مارک است و ناخواسته لیبی را از قتل توسط مارک که او را دیده و چاقویی برداشته نجات می دهد. امی قبل از اینکه لیبی از ماشین دور شود، کارت ثبت نام را از ماشین می رباید و آن را به Marak می دهد و به او می گوید که آن را به عنوان یادگاری از آخرین پرتاب خود نگه دارد. امی سعی می‌کند از او باج‌گیری کند تا با او ازدواج کند و به او بگوید که از قتل خبر دارد، اما پس از نوشیدن مشروب، او را با چاقو می‌کشد. با آدرس و شماره تلفن لیبی از ثبت نام ماشین، ماراک تماس می گیرد تا از پدر و مادرش بپرسد که آیا پدر و مادرش خانه هستند یا نه و سپس به سمت خانه ماننرینگ حرکت می کند.

زیرنویس فیلم I Saw What You Did 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس I Saw What You Did 1965 مادر لیبی، ۹۰ مایلی دورتر در سانتا باربارا با همسرش، وقتی کسی تلفن خانه را جواب نمی‌دهد از نگرانی عصبانی است و شوهرش با پلیس تماس می‌گیرد تا خانه را بررسی کند. یک مامور گشت ویزیت می کند و متوجه می شود که سه دختر سالم هستند.

لیبی که می ترسد امتیازات رانندگی خود را از دست بدهد، کیت را به مخفی کاری در مورد ماجراجویی آنها سوگند یاد می کند. در حالی که پدر کیت در حال رانندگی به خانه او است، یک گزارش خبری از طریق رادیو ماشین اعلام می کند که جسد یک زن در جنگل پیدا شده است و شرحی از مردی ارائه می دهد که در حال خروج از محل دفن است.

زیرنویس فیلم من دیدم چه کردی ۱۹۶۵ به خانه Mannering می رسد و از لیبی و تس در مورد تماس سؤال می کند. لیبی او را متقاعد می کند که این فقط یک شوخی بوده است. شناسنامه مادرش را پس می دهد و می رود، اما بیرون منتظر می ماند. وقتی کیت تماس می گیرد، به لیبی می گوید که ماراک با توصیف قاتلی که از رادیو درباره او شنیده بود مطابقت دارد. Marak می شنود و وارد می شود تا لیبی و تس را ساکت کند، اما آنها از او فرار می کنند. لیبی سعی می کند فرار کند اما نمی تواند ماشین والدینش را روشن کند. Marak از صندلی عقب بیرون می‌آید و شروع به خفه کردن لیبی می‌کند، اما پس از اینکه کیت راز را برای پدرش فاش کرد، توسط یک افسر پلیس که به خانه Mannering بازگشته بود مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

زیرنویس I Saw What You Did 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس من دیدم چه کردی ۱۹۶۵ هوارد تامپسون I Saw What You Did نامید. او «فصل میانی» فیلم را که «شامل قاتل برانگیخته و غرغر می‌شود» زائد می‌دانست و فکر می‌کرد که فیلم باید «به دیدگاه تأثیرپذیر جوانان پایبند باشد». شنبه ریویو خاطرنشان کرد: «متاسفانه، در فیلم کم‌هزینه ویلیام کسل، «من آنچه تو انجام دادی»، تلاشی برای ترسناک با بازی جوآن کرافورد و جان ایرلند، برای چشم، گوش یا ذهن چیز کمی وجود دارد. ورایتی نوشت: «[فیلم] مدخلی است خوش‌تولید و با بازی خوب در زمینه ترس و تعلیق… کوچک‌ترین ژست یا بیان [کرافورد]… احساسات واضح را منتقل می‌کند».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح