کد خبر : 206066
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 14:52

دانلود زیرنویس سریال Walker 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Walker 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Walker 2021 کوردل واکر پس از دو سال مخفی بودن به خانه در آستین، تگزاس باز می گردد، اما متوجه می شود که کارهای سخت تری برای انجام دادن در خانه وجود دارد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس سریال Walker 2021 واکر به تلاش برای برقراری ارتباط مجدد با خانواده

دانلود زیرنویس سریال Walker 2021 کوردل واکر پس از دو سال مخفی بودن به خانه در آستین، تگزاس باز می گردد، اما متوجه می شود که کارهای سخت تری برای انجام دادن در خانه وجود دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Walker 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Walker 2021 واکر به تلاش برای برقراری ارتباط مجدد با خانواده اش ادامه می دهد، اما متوجه می شود که فرزندانش روال های جدیدی را با لیام ایجاد کرده اند. کاپیتان جیمز به واکر می‌گوید که باید دوباره گواهینامه بگیرد تا یک تکاور باشد، اما خاطرات قدیمی امیلی مانع پیشرفت او می‌شود.

زندگی واکر زمانی پیچیده‌تر می‌شود که بهترین دوست دوران کودکی‌اش، هویت رالینز، به شهر باز می‌گردد. آبلین از داشتن هویت به خانه هیجان زده است، اما گری احساسات متناقضی دارد. میکی به دلیل واقعی بازگشت هویت به شهر شک دارد.

دانلود زیرنویس سریال واکر ۲۰۲۱ میکی از نورافکنی که کاپیتان جیمز در طول تحقیقات فعلی روی او می گذارد، ناراحت است. واکر با لیام در مورد والدینشان صحبت می کند و متوجه می شود که در زمانی که او نبوده مشکلی وجود داشته است. تری برای یک کار جدید در شهر درخواست می دهد.

زیرنویس سریال Walker 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Walker 2021 واکر مجبور می شود برای حفظ امنیت خانواده اش هویت مخفی خود را از سر بگیرد. میکی گرفتار پرونده قدیمی واکر می شود. آگوست تهدید می کند که پوشش پدرش را منفجر می کند. تری کار جدید خود را شروع می کند.

وقتی گری تصمیم می گیرد نوار را بفروشد، واکر را برای یک حلقه پرتاب می کند. وقتی مادرش به طور غیرمنتظره ای وارد خانه می شود، میکی شوکه می شود.

کاپیتان جیمز و لیام یک نکته در مورد قتل امیلی را دنبال می کنند. تری استلا، آگوست و تیم فوتبال دختران را به یک بازی خارج از خانه اسکورت می کند، اما اوضاع به سمت خطرناکی می رود. میکی با خبرهای تکان دهنده ای آشنا می شود.

زیرنویس سریال واکر ۲۰۲۱ یک گردباد در آستین فرود آمد. واکر، میکی و تری با عجله به مدرسه ای می روند که در آن استلا، آگوست و روبی در حال رقص مدرسه هستند. لیام و برت در آسانسور گرفتار می شوند.

زیرنویس Walker 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس واکر ۲۰۲۱ واکر و کاپیتان جیمز یک بازی پوکر با ریسک بالا را بررسی می کنند که در آن یکی از بازیکنان ممکن است اطلاعاتی در مورد قاتل امیلی داشته باشد. میکی آگوست و استلا را به ماجراجویی غیرعادی می برد.

لیام به بونهام روی می آورد تا در مورد یک حرکت حرفه ای راهنمایی کند. میکی و تری پس از طوفان به دنبال جراحات وی هستند. استلا در مورد ترور با کلینت روبرو می شود و پاسخ او باعث می شود استلا تصمیم خطرناکی بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح