کد خبر : 206062
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 14:46

دانلود زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 برای جستجوی “جانور” به شهر Gévaudan می روند، یک موجود عظیم گرگ مانند که صدها نفر را سلاخی کرده است. وانیتاس با مشکوک شدن به اینکه هیولا یک خون آشام نفرین کننده است، در درجه اول قصد دارد با استفاده از قدرت گریمور خود آن را

دانلود زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 برای جستجوی “جانور” به شهر Gévaudan می روند، یک موجود عظیم گرگ مانند که صدها نفر را سلاخی کرده است. وانیتاس با مشکوک شدن به اینکه هیولا یک خون آشام نفرین کننده است، در درجه اول قصد دارد با استفاده از قدرت گریمور خود آن را درمان کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 در طول راه، این دو از هم جدا می‌شوند و ناگهان به گذشته برمی‌گردند – دقیقاً در لحظه‌ای که هیولا در جنگل در کمین است. پس از نبرد با گرگ غول پیکر و یک شکارچی خون آشام، وانیتاس تصمیم می گیرد با ژان متحد شود تا نوئه را پیدا کند.

زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Vanitas no Carte Part 2 2022 علیرغم اینکه جین متحد است، هدف جین برعکس وانیتاس است، زیرا او وظیفه کشتن هیولا را بر عهده داشت – با این شک که ممکن است کسی باشد که قبلا می‌شناخت.

زیرنویس سریال Vanitas no Carte Part 2 2022 - بلو سابتایتل

در همین حال، یک نوئه به شدت مجروح شده توسط کلوئه d’Apchier مرموز و خدمتکارش انتخاب می شود. کلوئه نیز مانند نوئه یک خون آشام است که وجودش از آگاهی عموم پاک شد. او نگهبان نسل‌های آینده بوده است و زمانی تلاش کرد راهی برای انسان شدن دوباره بیابد.

زیرنویس Vanitas no Carte Part 2 2022 - بلو سابتایتل

در حالی که نوئه از کلویه به خاطر مهمان نوازی‌اش سپاسگزار است، او نمی‌داند که او ممکن است با نیروهای خطرناک‌تر از خود هیولا طرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح