کد خبر : 201751
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:18

دانلود ترینر بازی Rome: Total War: Alexander – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Rome: Total War: Alexander – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Rome: Total War: Alexander دومین بسته الحاقی رسمی به Rome: Total War است. یک نقشه مبارزاتی کاملاً جدید که از مقدونیه تا یونان و در قلب بازی کمپین جدید امپراتوری ایرانی باستان امتداد دارد و بازیکنان را موظف می‌کند تا با استثمارهای اسکندر مقدونی که در سراسر آسیای میانه را درنوردیده و بر

دانلود ترینر بازی Rome: Total War: Alexander دومین بسته الحاقی رسمی به Rome: Total War است. یک نقشه مبارزاتی کاملاً جدید که از مقدونیه تا یونان و در قلب بازی کمپین جدید امپراتوری ایرانی باستان امتداد دارد و بازیکنان را موظف می‌کند تا با استثمارهای اسکندر مقدونی که در سراسر آسیای میانه را درنوردیده و بر آن تسلط داشت، مطابقت داشته باشند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Rome: Total War – Alexander دومین بسته الحاقی رسمی به Rome: Total War است.
نقشه مبارزاتی کاملاً جدید که از مقدونیه تا یونان و در قلب امپراتوری ایران باستان امتداد دارد

ترینر بازی Rome: Total War: Alexander بازی کمپین جدیدی که بازیکنان را موظف می‌کند تا با سوء استفاده‌های اسکندر مقدونی که آسیای مرکزی را در نوردید و بر امپراتوری ایران تسلط یافت، مطابقت دهند.

چهار جناح جدید شامل مقدونی ها، ایرانی ها و هندی ها
بیش از ۲۵ واحد جدید، از جمله سربازان مشهور تاریخی خود اسکندر
ترینر Rome: Total War: Alexander لشکرکشی تاریخی اسکندر مقدونی با شش نبرد تاریخی جدید که به صورت متوالی باز می شوند و داستان اسکندر را روایت می کنند و پس زمینه ای تاریخی برای هر یک از نبردها فراهم می کنند.
فیلم‌های کاملاً جدید برای حمایت از کمپین اسکندر، با صداپیشگی حرفه‌ای بازیگر برایان بلسد (الکساندر، جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح