کد خبر : 206048
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 20:59

تخلفات اصناف قزوین در شب یلدا در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود

تخلفات اصناف قزوین در شب یلدا در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با بیان افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام و مایحتاج در روزهای پایانی پاییز، به ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار اقلام شب یلدا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات و آرامش بازار، نظارت بر قیمت آجیل، خشکبار، شیرینی، میوه و

تخلفات اصناف قزوین در شب یلدا در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با بیان افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام و مایحتاج در روزهای پایانی پاییز، به ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار اقلام شب یلدا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات و آرامش بازار، نظارت بر قیمت آجیل، خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومت استان قزوین افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون و به سرعت، متخلفان به مجازات‌های مقرر، محکوم خواهند شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، شکایات خود را ثبت و گزارش کنند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح