دانلود زیرنویس فیلم Foxhole 2021 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Foxhole 2021 فاکسول سهگانهای از داستانها در مکانهایی که خستگی، خستگی، ترس و وظیفه با هم برخورد میکنند و استدلال اخلاقی را دشوار میکنند، فاکسول دومین فیلمی است که تاکنون توسط فیلمسازی به سختی در سنین نوجوانیاش به پایان رسیده است. جک فسندن (پسر لری، تهیه کننده ژانر) کلاه های زیادی بر
دانلود زیرنویس فیلم Foxhole 2021 فاکسول سهگانهای از داستانها در مکانهایی که خستگی، خستگی، ترس و وظیفه با هم برخورد میکنند و استدلال اخلاقی را دشوار میکنند، فاکسول دومین فیلمی است که تاکنون توسط فیلمسازی به سختی در سنین نوجوانیاش به پایان رسیده است. جک فسندن (پسر لری، تهیه کننده ژانر) کلاه های زیادی بر سر می گذارد، اکثر آنها بسیار خوب، و با همکاری بازیگران خوب، فیلمی جنگی را ارائه می دهند که ممکن است پایان های خوشی تصور شود، اما پایان های خونین هرگز در شک نیست.
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
https://blue-subtitle.com/foxhole-2021/
زیرنویس فیلم Foxhole 2021 قهرمانهای داستان آمریکاییهایی هستند که در سه درگیری مختلف گرفتار شدهاند: جنگ داخلی، جنگ جهانی اول و عراق. همان بازیگران در هر اپیزود شخصیتهایی را با نامهای یکسان بازی میکنند (با تغییرات جزئی)، اما در حالی که برخی از شباهتهای خلقی از یک تجسم به تجسم بعدی منتقل میشود، تا آنجا که همپوشانی وجود دارد.
DP Collin Brazie به هر بخش ظاهری متمایز و متناسب با دوران میدهد و از یک بودجه بسیار ناچیز حداکثر استفاده را میکند. مطابق با محصور شدن صحنه عنوان، جایی که سربازان در پناهی توهمآمیز یا در بهترین حالت موقتی جمع میشوند، این درام صمیمیت یک اثر تئاتری را دارد و به راحتی میتوانست به این شکل روی صحنه برود. (فسندن در نهایت فیلم را کمی باز می کند و از نماهای لوکیشن بیرونی به خوبی استفاده می کند.)
هر صحنه یک درام پنج نفره است که در صورت لزوم سربازان دشمن معرفی می شوند. یکی از مردان با زنی در عراق جایگزین میشود، که واقعیتهای معاصر را منعکس میکند، و فیلمنامه با تغییر ماهیت خدمات برای شخصیت(های) سیاهپوست که توسط موتل گین فاستر بازی میشود، سازگار است: جکسون یک گروهبان در عراق است. در جنگ جهانی اول نمی توان تفنگ را به جبهه حمل کرد. و یک “سرباز بوفالو” است که در قسمت اول از نیروهای همکار خود جدا شده است.
زیرنویس Foxhole 2021 اپیزود اول پربارترین بحث فیلم را به قهرمانان ما ارائه می کند. این بار، جکسون از چاله روباه با چهار سرباز دیگر اتحادیه شروع نکرد: او از جای دیگری به شدت مجروح شد و مدعی شد که با یک شورشی جنگیده و میداند هنگهایش در کجا قرار دارند. نزدیکترین دکتری که میتوانست به او کمک کند، پنج مایل دورتر است، و یک سرباز جوان ترسیده به نام کلارک (کودی کوسترو) میگوید تلاش برای رساندن او به آنجا فایدهای ندارد: آنها خودشان را به خطر میاندازند، و بیمارستان صحرایی ممکن است از معالجه یک سیاه پوست خودداری کند. به هر حال مرد بزرگترین عضو گروه، ویلسون (جیمز لو گروس، که در هر سه قسمت از اقتدار اخلاقی برخوردار است)، با طرف مقابل بحث میکند.
مردان بار دوم به طور مساوی تقسیم می شوند، زمانی که یک سرباز آلمانی به سرپناه آنها می افتد و در حالی که گرفتار می شود سعی می کند تسلیم شود. مرد را طوری بکشید که گویی در حال حمله است یا با او به عنوان یک زندانی رفتاری انسانی داشته باشید؟ آیا مهم است که او اطلاعات میدان جنگ داشته باشد که بتواند آن را به اشتراک بگذارد؟ الکس بروکس به عنوان یک آلمانی به سختی خوانده می شود، و این برای اینکه ما را با مورتون (الکس هرت) سوق دهد، کافی نیست، که مطمئن است اگر مرد در محل کشته نشود، آنها را به خطر می اندازد.
جایی که دو اپیزود تاریخی مستقیماً به شک و تردیدها می پردازد و سربازان ایده آلیسم خودانگیخته را تجربه می کنند (در قسمت اول، نامه ای به خانه درست شبیه نامه ای از جنگ داخلی کن برنز به نظر می رسد؛ در دومی، ویلسون باید به رفقای خود یادآوری کند که آنها “به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا”)، سومی فضای کمی برای ایده آل های فراتر از بقا دارد – البته چشم اندازی از بقا که در آن امکان رها کردن مجروحان حتی برای بحث هم مطرح نمی شود.
یک هاموی که توسط گیل (اندی ماتیچاک) خلبانی میشود، زمانی در کمین میافتد که نقطهنگار/تیرانداز آن (کنراد آنگوس اوبراین، چراغی از رفتار درست در قسمتهای قبلی) چشمانش را از جاده میگیرد. پنج تفنگدار دریایی در حمل و نقل به طور فزایندهای کلاستروفوبیک مینشینند (قابهای فسندن با گذشت چند دقیقه سفتتر میشوند) و به فاصلهای عکس میگیرند که به قدری در معرض نور خورشید است که برای دوربین کاملاً نامرئی است – یک راهحل منطقی برای محدودیتهای بودجه که تعلیق را کاهش نمیدهد. در کمترین حد و در واقع به خوبی عمل می کند. ویلسون در حالی که پایش به گونهای چسبانده شده است که حرکت او را کشنده میکند، در حالی که جکسون در برابر تعداد نامعلومی از مهاجمان استراتژی میکند. آیا کاروان آنها برای آنها بازخواهد گشت یا این وسیله نقلیه آخرین خانه ای است که آنها تا به حال خواهند شناخت؟
در سرتاسر، فسندن سکانسهای دیالوگ پرتنش را با مهارت کارگردانی و ویرایش میکند، فقط یک بار به بازیگر اجازه میدهد تا عملکرد خود را کمی فراتر از گستره دراماتیک فیلم بکشد. او به عنوان آهنگساز تصویر کمی کمتر موفق است: اگرچه خود موسیقی به خوبی با اکشن سازگاری دارد – مانند هر اعجوبه خوبی، فسندن نیز حرفه موسیقی نوپایی دارد – در میکس صدا بسیار برجسته است، گاهی اوقات خیلی سعی می کند ما را به سمت واکنش های احساسی سوق دهد. ما در حال حاضر داریم. اما این یک شکایت کوچک از فیلمی است که تقریباً به طور کامل به اوج جاه طلبی های خود می رسد. بگذارید فیلمهای دیگر بحث کنند که آیا جنگ همیشه قابل دفاع است یا عدالت یک درگیری را در برابر دیگری قرار میدهد. فاکسول به افرادی که وظیفه مبارزه با آنها را بر عهده دارند، در ساعاتی که بیشتر آنها را به چالش میکشد، اهمیت میدهد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰