کد خبر : 208793
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 1:55

طی چند روز آینده مشکل صف‌های طولانی نان در گلستان حل خواهد شد

طی چند روز آینده مشکل صف‌های طولانی نان در گلستان حل خواهد شد

به گزارش ایلنای گلستان، محمد برزعلی اظهار کرد: برای رفع مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها برنامه‌های داریم و در حوزه نان در چندین محور طی جلسات متعددی برای کاهش صف‌های طولانی نانوایی‌ها فعالیت‌هایی پیگیری شده است. وی افزود: در استان گلستان ۲۳۰۰ نانوایی نوع یک و نوع دو در حال فعالیت هستند و برخی دستگاه‌های متولی

طی چند روز آینده مشکل صف‌های طولانی نان در گلستان حل خواهد شد

به گزارش ایلنای گلستان، محمد برزعلی اظهار کرد: برای رفع مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها برنامه‌های داریم و در حوزه نان در چندین محور طی جلسات متعددی برای کاهش صف‌های طولانی نانوایی‌ها فعالیت‌هایی پیگیری شده است.

وی افزود: در استان گلستان ۲۳۰۰ نانوایی نوع یک و نوع دو در حال فعالیت هستند و برخی دستگاه‌های متولی بر کار آنها نظارت می‌کنند مقرر شد سهمیه ترمیمی را در اختیار نانوایی‌ها قرار دهیم تا بتوانیم صف‌های طولانی را مدیریت کنیم.

برزعلی گفت: به فرمانداران ابلاغ شده است تا در سه چهار روز آینده نظارت‌ها بیشتر شده و نانوایی‌ها به صورت کشیک با تشخیص فرمانداران ارایه خدمات دهند.

وی گفت: اکیپ‌های نظارتی هم با جدیت و مستمر به وظایف خود عمل می‌کنند و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ هر گونه تخلفی را در این حوزه اطلاع رسانی کرده و گزارش دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح