کد خبر : 206147
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:18

دانلود زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 کارگردان آلبرتو آرنات استرادا در فیلم مستند اخیر خود به نام “در روز روشن: پرونده ناروارت” داستان مهم پرونده ناروارت را برای ما آورده است. یک داستان جنایی واقعی که در نیومکزیکو سیتی در محله ای امن به حساب می آید. این داستان شامل پنج

دانلود زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 کارگردان آلبرتو آرنات استرادا در فیلم مستند اخیر خود به نام “در روز روشن: پرونده ناروارت” داستان مهم پرونده ناروارت را برای ما آورده است. یک داستان جنایی واقعی که در نیومکزیکو سیتی در محله ای امن به حساب می آید. این داستان شامل پنج نفر است که در روز ۳۱ جولای ۲۰۱۵ در روز روشن به قتل رسیدند. قربانیان شامل یک عکاس خبرنگار به نام روبن بودند. به خاطر اوست که این قضیه هنوز در ذهن مردم باقی مانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قربانیان و آنچه در آن روز وحشتناک اتفاق افتاد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 این مستند اطلاعاتی در مورد یک پرونده به ما می دهد که خیلی سریع توسط مقامات بسته شد. این پرونده شامل بسیاری از سوالات بی پاسخ است و مسائل مهمی را به روی میز می آورد. جنایت وحشیانه ای که در ۳۱ ژوئیه رخ داد، خانواده های قربانیان را تکان داد. پنج قربانی وجود داشت: روبن، نادیا، یسنیا، مایل و آلخاندرا.

«در روز روشن: پرونده ناروارته» صدایی به خانواده‌هایشان می‌دهد که هنوز به دنبال پاسخ هستند. صحنه هایی را می بینیم که خانواده یسنیا که فقط ۱۸ سال داشت سلفی های او را به اشتراک می گذارد. مادر Yesenia حتی نت های صوتی او را می نوازد. او او را دختر جوانی توصیف می کند که رویاهایی دیده است. او برای مدل شدن به مکزیک نقل مکان کرد. به گفته مادر Yesenia، او به دخترش در مورد مکزیکوسیتی هشدار داده بود. این مکان برای جنایات و کارتل های خطرناک شناخته شده است. با این حال، او گفت که دخترش به آنجا دعوت شده است و حتی اگر اجازه نمی‌داد، می‌رفت. یسنیا به خانواده اش اطلاع داد که با مایل که او هم مدل است زندگی می کند. با این حال، هر دوی آنها برای مدت طولانی یکدیگر را نمی شناختند. وقتی صحبت از مایل شد، او همچنین به عنوان دختری با رویاهای بزرگ توصیف شد. اطلاعات زیادی در مورد شغل او وجود نداشت، اما او کلمبیایی بود. برادر او در این مستند بیان می کند که ننگ در اطراف مردم کلمبیا چگونه کار می کند. هر جنایتی علیه کلمبیایی‌ها توسط دولت جدی گرفته نمی‌شود و حتی مواد مخدر و فحشا را به آنها سنجاق می‌کنند. این منجر به سرزنش قربانی می شود. خواهر مایل می‌گوید که می‌خواهد دنیا بداند که علی‌رغم اتفاقی که افتاده، او به او افتخار می‌کند. این خانواده حتی پس از گذشت شش سال همچنان در انتظار اجرای عدالت هستند.

زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 - بلو سابتایتل

یکی دیگر از قربانیان یک عکاس خبری به نام روبن بود. روبن قبل از رفتن به ناروارت برای یک مجله در وراکروز کار می کرد. او بی عدالتی را از طریق عکس هایش ثبت می کرد. بر اساس این مستند، او همچنین به دنبال محافظت در برابر تهدیدات بوده است. او زمانی که در وراکروز بود مدام توسط مقامات تهدید می شد. یکی از دوستانش را می بینیم که می گوید به طور معمول محل اختفای خود را به آنها اطلاع می دهد. با این حال، او ظاهراً از وراکروز فرار کرده بود و نمی دانست تا چه مدت قرار است در مکزیکو سیتی بماند. او به دوستش پاتریشیا اطلاع داد که وضعیت در ژالاپا رو به وخامت است. او همچنین از دوستش خواست که مادرش را از محل نگهداری او مطلع نکند و چند مصاحبه داشته است. سپس کلیپ‌هایی از روبن را می‌بینیم که وقتی او به تلویزیون می‌رود تا طرف داستان خود را بگوید. او می گوید شرایط برای افرادی مانند او که از دولت خاویر دوارته انتقاد می کنند بسیار سخت است. دوست او پاتریشیا سپس توضیح می دهد که چگونه Xalapa مکانی امن برای بودن نبود، اما روبن مجبور به فرار شد زیرا او مرعوب شده بود. هیچ کس نمی توانست سطح آسیب روحی او را فقط به خاطر انتقاد از دولت تصور کند. در سال ۲۰۰۹، روبن در جستجوی شغل به وراکروز نقل مکان کرد و زمانی که برای فرمانداری نامزد می‌شد، به کمپین Duarte شلیک کرد. دوستانش او را فردی توصیف می کنند که بی عدالتی را تحمل نمی کند. روبن همیشه صدایش را به گوش می‌رساند و او نیز یک شورشی بود. به گفته دوستش، دولت او را تعقیب کرد تا جایی که هیچ شغل یا جایی نداشت. روبن نماد عدالت برای همکارانش شد.

دانلود زیرنویس مستند در روز روشن: پرونده ناروارته ۲۰۲۲ سپس می بینیم که دوارته جنبه داستانی خود را در مستند بیان می کند. او در ۱ دسامبر ۲۰۱۰ فرماندار مشروطه شد و به گفته دوست روبن، از آن زمان “جهنم” شروع شد. او همچنین به یکی دیگر از کارمندان دولت به نام برمودز زوریتا اشاره کرد. این مقام از اداره ایمنی عمومی وراکروز بود. مردم به او لقب کاپیتان استورم را دادند. مردم در مستند او را مغرور، خودشیفته و مقتدر می نامند. روبن فردی بود که کارش را به خوبی انجام می داد، عکس و پرونده مفقودین به همراه داشت و از اعتراضات و اغتشاشات عمومی عکس می گرفت. کلیپ هایی از روبن می بینیم که در آن می گوید مردم وراکروز با بی عدالتی زندگی می کنند و فساد، فریب و ترس وجود دارد. سپس عکس ها و فیلم های تظاهرات را می بینیم.

زیرنویس مستند In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 بعد از داستان روبن، داستان نادیا را می بینیم. ما کلیپ‌هایی از او می‌بینیم که در آن می‌گوید دولت ایالتی و کل کابینه‌اش را در قبال آنچه ممکن است برای کسانی که در جنبش‌های سازمان‌یافته درگیر هستند بیفتد، مسئول خواهد دانست. طبق گزارش «در روز روشن: پرونده ناروارته»، دولت در حال ضرب و شتم افرادی بود که علیه آنها می رفتند. افسران پلیس ایالتی مردم را برای بازداشت می بردند و تعداد ناپدید شدن ها پس از شروع دوره ریاست دوارته افزایش یافت. همچنین زمانی بود که بیشترین تعداد روزنامه نگاران به قتل رسیدند. نادیا در مورد بی عدالتی های اجتماعی صحبت می کند. او همچنین در تظاهرات ماسک اسکی می پوشید تا پنهان شود. در همه جای ایالت خشونت وجود داشت. معترضان مجبور شدند کلاه بپوشند. نادیا توضیح می دهد که چگونه زنان مجبور به قاچاق جنسی می شوند و مردان جوان مجبور به عضویت در کارتل های مختلف می شوند. نادیا نیز به دلیل مسائل ایمنی مجبور به فرار از وراکروز شد. نادیا و روبن با هم دوست شدند. این مستند به شدت در مورد رژیم دوارته صحبت می کند.

زیرنویس مستند در روز روشن: پرونده ناروارته ۲۰۲۲ پلیس به سرعت این را “جنایت ناشی از نفرت” نامید و گفت که این یک مهمانی اشتباه بوده است. به گفته پلیس، سه نفر این قتل ها را اجرا کردند. این سه مرد به نام های عمر، ابراهیم و دانیال شناسایی شدند. یکی از جنایتکاران مایل را می شناخت. آبراهام عاشق مایل بود و مقامات می گویند در زمان وقوع قتل هیچ ورود اجباری وجود نداشت. با این حال، مسئولان نمی توانند پاسخ روشنی به بسیاری از سؤالات مشکوک بدهند و روایت خود را دارند. طبق تحقیقات، این سه جنایتکار به آپارتمان مایل که هر پنج قربانی در آن حضور داشتند، آمدند. آنها با هم مواد مصرف می کردند زیرا تعداد کمی مواد مخدر در آپارتمان پیدا شد. آنها حتی پرونده را به قاچاق انسان و فحشا می بندند. به گفته کارشناسان این مستند، انگ اطرافیان کارگران جنسی دلیلی است که این پرونده به جای «زن‌کشی» به عنوان «قتل» برچسب‌گذاری شده است.

زیرنویس In Broad Daylight: The Narvarte Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس در روز روشن: پرونده ناروارته ۲۰۲۲ ما سه کارشناس را می بینیم که کل سناریو را در «در روز روشن: پرونده ناروارت» دراماتیک می کنند. صحنه جرم از طریق وسایل بازآفرینی می شود تا به مخاطب کمک کند موقعیت را بهتر درک کند. آنها همچنین از این تکیه گاه برای تجزیه و تحلیل آنچه که ممکن است رخ داده باشد و جنایت چگونه رخ داده استفاده می کنند. مسئولان حتی پس از گذشت ۶ سال از پاسخگویی به سؤالات خانواده ها در مورد انگیزه آن کوتاهی می کنند. بر اساس اظهارات یکی از جنایتکاران، مرد دیگری به نام ال دوی در این ماجرا نقش داشته است. بعدها مشخص شد که مجرمان در حین ارتکاب جرم دائماً با تلفن صحبت می کردند. آنها هر جسد را به گونه‌ای متفاوت شکنجه می‌کردند، و به نظر می‌رسید که چیزی بیش از «یک مهمانی مواد مخدر اشتباه شده است». مقامات سعی کردند شواهد را جعل کنند و نتوانستند با یافته های خود مطابقت داشته باشند. واضح است که مقامات به خانواده دروغ گفته اند و از شواهد خودداری کرده اند. برخی از فیلم های دوربین نیز در این مورد ویرایش شد. مردم اطلاعات بسیار کمی داشتند و بسیاری از چیزهایی که پلیس می گفت بی معنی بود. همچنین گفته می شود که دست کم ده نفر درگیر بوده اند زیرا گزارش تماس مجرمان ردیابی شده است. یکی از اعداد به عنوان “طوفان” و دیگری به عنوان “دفتر” ذخیره شد. شماره ای که به عنوان “طوفان” ذخیره شد، سه بار پس از قتل با دانیل تماس گرفت. این مستند حدس می‌زند که این می‌تواند برمودز زوریتا باشد، زیرا به او لقب «کاپیتان استورم» داده‌اند. همچنین او صاحب شرکت های امنیتی خصوصی است که تنها ده دقیقه با صحنه جرم فاصله دارد. آیا او در قتل ها دست داشت؟ به گفته کارشناسان، سوالات زیادی از این دست وجود دارد که هنوز بی پاسخ مانده است. اگر این یک مهمانی مواد مخدر بود، چرا کارتل را نگیرید؟ اگر روسپیگری بود، چرا شرکت ناشناس را که Yesenia را به مکزیک “دعوت” کرده بود، دستگیر نکنید؟ آیا شغل مایل و یسنیا مشکل ساز بود؟ اگر این یک زن کشی بود، باز هم عدالت اجرا نمی شد، زیرا در این مورد زنان به خاطر مشاغل خود مقصر شناخته شدند. هنوز انگیزه روشنی برای این قتل ها مشخص نیست، زیرا جنایتکاران علیه افرادی که آنها را فرستاده اند صحبت نمی کنند. خانواده آلخاندرا می‌گویند که این خبر پوشش زیادی به او نداد، زیرا او یک کمک خانگی بود. با این حال، تقصیر او چه بود؟ هنوز هیچ پاسخی وجود ندارد و خانواده های قربانیان همچنان در انتظار اجرای عدالت هستند.

«در روز روشن: پرونده ناروارته» یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آلبرتو سائول آرنات استرادا است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح