کد خبر : 206007
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 - 18:49

دانلود زیرنویس فیلم Hawa 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hawa 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hawa 2022 جشنی جسورانه برای گرفتن فضا در مکان‌هایی که به شما گفته می‌شود به آن تعلق ندارید، «هاوا» افسانه‌ای است که از جمعیت خشنود است با قلبی کرکی، روحی خشن و شوخ‌طبعی خلع‌کننده. این ویژگی‌ها همچنین قهرمان اصلی فیلم دوست‌داشتنی Maïmouna Doucouré را که توسط Doucouré، Alain-Michel Blanc، Zangro و David

دانلود زیرنویس فیلم Hawa 2022 جشنی جسورانه برای گرفتن فضا در مکان‌هایی که به شما گفته می‌شود به آن تعلق ندارید، «هاوا» افسانه‌ای است که از جمعیت خشنود است با قلبی کرکی، روحی خشن و شوخ‌طبعی خلع‌کننده. این ویژگی‌ها همچنین قهرمان اصلی فیلم دوست‌داشتنی Maïmouna Doucouré را که توسط Doucouré، Alain-Michel Blanc، Zangro و David Elkaim نوشته شده‌اند، مشخص می‌کند. هاوا در حالی که با اسکوتر قابل اعتماد و بلوند آفروی بی عذرخواهی خود در خیابان های پاریس پرسه می زند و در تلاشی تعیین کننده زندگی خود در خیابان های پاریس پرسه می زند و با عینک های مخصوص بطری های کک خود دنیا را می بیند و کمک و حسن نیت رژه غریبه ها را به دست می آورد. .

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hawa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hawa 2022 از گروه شلوغ نویسندگان اینجا نگران نباشید – با وجود آشپزهای زیاد در آشپزخانه، «هاوا»، تحت رهبری دوکوره، به همان اندازه که فیلم‌ها می‌آیند، منسجم و ساختار محکمی دارد. ممکن است نام دوکوره با استعداد را به خاطر بیاورید و سبک او را از اولین فیلمش «Cuties» بشناسید، برنده جایزه جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰ که سرنوشتش تحت الشعاع یک بحث ناعادلانه و نادرست قرار گرفت که در اواخر همان سال در مورد آن به راه افتاد. دوکوره سرکش در دومین فیلم به همان اندازه مطمئن خود، همان جوهره نیرومند را در هسته فیلم قبلی خود قرار می دهد، جوهره ای که فضای پیچیده جوانان معاصر را درک می کند و تفاوت بین حس رئالیسم جادویی و درام اجتماعی را تقسیم می کند. .

دانلود زیرنویس فیلم حوا ۲۰۲۲ سانیا هالیفا (اولین باری که کارگردان از طریق تماس با بازیگران او را کشف کرد) با ظرافت و اصالت زندگی، جوان بی‌معنی هاوا – کسی که نه زمانی برای ترحم دارد و نه برای سخن گفتن بی‌معنا دارد. یتیمی آینده‌نگر، تنهای مدبر، با مادربزرگ بیمار لاعلاج خود، مامیناتا (خواننده معروف مالیایی اومو سانگاره، با صدای قدرتمند و لباس‌های سنتی شگفت‌انگیزش در صفحه نمایش حضور دارد) زندگی می‌کند و در یک فروشگاه مواد غذایی محلی کار می‌کند تا مخارج زندگی خود را تامین کند. این دو به دنبال یک خانه مناسب برای فرزندخواندگی برای یک کودک منحصر به فرد هستند. در حالی که او اغلب به دلیل قیافه متمایز و چهره آلبینو خود مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، حوا ثابت می‌کند که هیچ کس مزاحم نیست – مصمم است در مقابل هر کسی که جرأت می‌کند با او سر و صدا کند بایستد، او با وقار به مقابله می‌پردازد، و شرور اطرافش را با یک ضرب‌المثل شکست می‌دهد. کمک اندکی از دوست خجالتی اش اروان (تیتون گربیه).

زیرنویس فیلم Hawa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hawa 2022 حوا تصمیم می گیرد از طریق آن تمایل قاطعانه، مسائل مربوط به آینده او را به دست خود بگیرد. او که از فهرست پذیرندگان بالقوه ناراضی است، که همگی در صف قرار دادن خانه‌ای پس از مرگ مادربزرگش هستند، به این نتیجه می‌رسد که تنها یک نفر در دنیا وجود دارد که به عنوان والدین جدیدش به او اعتماد داشته باشد: بانوی اول سابق آمریکا، میشل اوباما. از این گذشته، آیا او در حال حاضر فضای خالی کافی در خانه بزرگ خود ندارد و دختران بالغش دیگر در خانه زندگی نمی کنند؟ اروان که همیشه توسط هوا گرفته می شود، موافق است، در مقابل چشمان ما به یک دوست دلسوز نمونه تبدیل شده است، بنابراین تعداد کمی از ما در دنیای واقعی به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که از حمایت آنها برخوردار باشیم.

زیرنویس فیلم حوا ۲۰۲۲ با تقویت لنز چابک DP Antoine Sanier – که تعدادی از دکورهای شهری واقعاً پیچیده و پیچیده را به نمایش می گذارد – و نشانه های عرفانی یک موسیقی از Erwann Chandon و Niko Noki، Doucouré با شور و نشاط هاوا را در پاریس و اطراف آن به عنوان دختر جوان دنبال می کند. ناامیدانه سعی می کند با میشل اوباما، که اتفاقاً برای یک تور کتاب در شهر است، ارتباط برقرار کند. در طول دوره‌ای پرحادثه از زندگی او، هاوا را تماشا می‌کنیم که در یک کنسرت مشهور فرانسوی یسولت (در حال بازی خودش) حرکت می‌کند، دزدکی وارد بیمارستان کودکان می‌شود تا میشل را به فرزندخواندگی تحویل دهد و با امنیت روبرو شود. بزرگ‌ها در جشن‌های انحصاری، از حمایت فضانورد مشهور توماس پسکت (با بازی خودش) برخوردار می‌شوند و حتی در طول اوج فیلم به چرخ و فلک بارهای آشفته فرودگاه شارل دوگل می‌رسند. این سفر آخر حتی در دنیای قبل از ۱۱ سپتامبر بسیار دور از ذهن خواهد بود. اما دوکوره این واقعه را با تدبیر نیکلاس دزمیسون با چنان اراده‌ای خوب فیلم‌برداری می‌کند که نمی‌توان احتمال اینکه یک بچه سرسخت بدون کمک و بدون آسیب در کنار جت شخصی اوباما به پایان برسد را بخرید.

زیرنویس Hawa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس حوا ۲۰۲۲ در سرتاسر، دوکوره از مجموعه ضخیم عینک هاوا برای دستکاری دید گاه تار او به خوبی استفاده می‌کند، و این کار را هم از نظر فیزیکی و هم به صورت استعاری در خدمت افسانه‌ی امروزی‌اش درباره روحی سرکش در جستجوی جایگاهش در جهان است. هنگامی که آن مکان متمرکز شد، نوسان احساسی نشاط‌آوری که Doucouré یواشکی می‌گیرد به سادگی نفس‌گیر است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح