کد خبر : 206440
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 15:28

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights یک فیلم درام محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی مای مصری است. این فیلم در بخش سینمای جهان معاصر جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این فیلم درباره یک زن فلسطینی است که در زندان پسری به دنیا می آورد. این فیلم در اردنی بهترین فیلم خارجی

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights یک فیلم درام محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی مای مصری است. این فیلم در بخش سینمای جهان معاصر جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این فیلم درباره یک زن فلسطینی است که در زندان پسری به دنیا می آورد. این فیلم در اردنی بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد اما نامزد نشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 30002015 Nights - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights لیال یک معلم مدرسه جوان است که با همسرش فرید در شهر اشغالی کرانه باختری نابلس در فلسطین زندگی می کند. آنها در حال آماده شدن برای رفتن به کانادا در جستجوی یک زندگی جدید هستند که لیال دستگیر می شود و به دروغ متهم به کمک به یک پسر نوجوان مظنون به حمله به یک پاسگاه نظامی می شود. زمانی که لیال از شهادت علیه پسر در دادگاه امتناع می کند، علیرغم دفاع قاطعانه وکیل مدافع حقوق بشرش، متهم به شریک جرم بوده و به ۸ سال زندان محکوم می شود.

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰۰ شب لیال به یک زندان زنان اسرائیلی با امنیت بالا منتقل می شود و در آنجا با دنیای وحشتناکی روبرو می شود که در آن زندانیان سیاسی فلسطینی با زندانیان جنایتکار اسرائیلی زندانی می شوند. لیال پس از مشاهده درگیری شدید بین دو طرف و حمله یک زن معتاد به مواد مخدر، متوجه می شود که باردار است. شوهرش نمی‌خواهد فرزندشان در زندان باشد و به او می‌گوید که به کانادا می‌رود. مدیر زندان، روتی، لیال را برای سقط جنین و جاسوسی از زندانیان فلسطینی تحت فشار قرار می دهد. لیال که آسیب دیده و خیانت شده است، به کف می رسد، اما با حمایت زنان اطرافش، قدرت می یابد تا برای خود بایستد و برای داشتن فرزندش بجنگد.

زیرنویس فیلم 30002015 Nights - بلو سابتایتل

زیرنویس ۳۰۰۰۲۰۱۵ Nights لیال زایمان می کند و با زنجیر به بیمارستان نظامی منتقل می شود و در آنجا پسری به دنیا می آورد که نامش را نور گذاشته است. در حالی که او تلاش می کند پسرش را پشت میله های زندان بزرگ کند، موفق می شود حس امید و معنایی برای زندگی خود پیدا کند. او در بهداری بخش مردان ندامتگاه، با ایمن، یک پزشک فلسطینی زندانی که به او کمک می‌کند تا دوباره عشق پیدا کند، ملاقات می‌کند.

زیرنویس فیلم ۳۰۰۰ شب شرایط زندان بدتر می شود و زنان فلسطینی تصمیم به اعتصاب غذای بزرگ می گیرند. روتی به لیال از پیوستن به اعتصاب هشدار می دهد و نور را تهدید می کند. ریحان، یک زندانی فلسطینی که مخفیانه با مقامات زندان همکاری می کند، از لیال می خواهد که با روتی همکاری کند. لیال از از دست دادن پسرش وحشت دارد اما در یک لحظه حقیقت بر ترس خود غلبه می کند و به اعتصاب می پیوندد. نگهبانان فرستاده می شوند تا نور را به زور از او بگیرند. لیال خود را با زنان داخل سلول هایشان سد می کند.

زیرنویس 30002015 Nights - بلو سابتایتل

زیرنویس ۳۰۰۰ شب سربازان مسلح با ماسک های ضد گاز به زندان یورش برده و زنان را با قمه و گاز اشک آور تحت سلطه خود درمی آورند. ایمن و زندانیان مرد به شورش می پیوندند. این خبر در تیتر خبرها قرار می گیرد. زنان موفق به تحقق خواسته های خود می شوند و چندین زندانی آزاد می شوند اما لیال در میان آنها نیست. او محکوم به گذراندن دوره کامل زندان خود است. او باید قدرت مبارزه برای خودش، فرزندش و روزی که دوباره به هم بپیوندد را پیدا کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح