کد خبر : 208839
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 19:21

توزیع بذر گندم دیم در بین کشاورزان قزوین آغاز شد

توزیع بذر گندم دیم در بین کشاورزان قزوین آغاز شد

به گزارش ایلنا، حسن جلیلوند با اعلام این خبر افزود: تاکنون از ۳ هزار تن بذرگندم دیم خریداری شده در سطح استان،  بیش از ۵۱۰ تن بوجاری شده است. مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: از این میزان بذور بوجاری شده نزدیک به ۳۰۰ تن در بین کشاورزان گندمکار استان توزیع شده

توزیع بذر گندم دیم در بین کشاورزان قزوین آغاز شد

به گزارش ایلنا، حسن جلیلوند با اعلام این خبر افزود: تاکنون از ۳ هزار تن بذرگندم دیم خریداری شده در سطح استان،  بیش از ۵۱۰ تن بوجاری شده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: از این میزان بذور بوجاری شده نزدیک به ۳۰۰ تن در بین کشاورزان گندمکار استان توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به نقش و اهمیت بذر استاندارد در تامین امنیت غذایی و ارتقای ضریب خوداتکایی تولید گندم تاکنون این میزان بذر بوجاری در بین کشاورزان استان توزیع شده است.

به گفته این مسئول در حال حاضر قیمت بذور گندم دیم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در سطح استان برای بذور گندم گواهی شده بذرمال شده ۱۸ هزار ۲۵۰ تومان تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح