کد خبر : 208835
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 1:35

آیا می توانید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟

آیا می توانید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟

  هنگامی که یک پاسیو یا گاراژ سرپوشیده دارید، ممکن است وسوسه شوید که یک میز بیلیارد را در یکی از این مکان ها در بیرون قرار دهید. در حالی که شما آزاد هستید میز بیلیارد خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید، برخی اطلاعات ضروری وجود دارد که قبل از انجام

 

هنگامی که یک پاسیو یا گاراژ سرپوشیده دارید، ممکن است وسوسه شوید که یک میز بیلیارد را در یکی از این مکان ها در بیرون قرار دهید. در حالی که شما آزاد هستید میز بیلیارد خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید، برخی اطلاعات ضروری وجود دارد که قبل از انجام این کار باید بدانید.

فروش میز بیلیارد و میز اسنوکرتخصص ما است و بهتر است قبل از خرید با ما در تماس باشید در ادامه به بررسی آیا می توانید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟ می پردازیم

چرا نباید میز بیلیارد را بیرون نگه دارید؟

اگر در مورد قرار دادن میز بیلیارد در فضای باز جستجو کنید، نتایج متفاوتی دریافت خواهید کرد. برخی از پست ها می گویند که شما می توانید و برخی دیگر می گویند که نباید. با تقریبا ۱۳ سال تجربه میز بیلیارد، ما به شدت توصیه می کنیم که هرگز میز بیلیارد سرپوشیده را در محیط بیرون نگه ندارید.

 

میزهای داخلی با چوب های سخت، پارچه و سایر مواد ساخته شده اند که به راحتی در اثر تغییرات شدید دما، رطوبت زیاد، باران و برف آسیب می بینند. بنابراین، میزهای ایت نیاز به یک محیط داخلی کنترل شده با دمای ثابت و سطوح رطوبت پایین دارند.

 

علاوه بر این، داشتن میز بیلیارد سرپوشیده یک سرمایه گذاری است. اکثر میزهای دست ساز در صورت استفاده در داخل خانه برای چندین سال دوام خواهند داشت. با این حال، اگر آن را در فضای باز یا در گاراژ خود قرار دهید، میز شما به سرعت فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

 

همانطور که گفته شد، میزهای بیلیارد ویژه در فضای باز وجود دارد که برای استفاده در بیرون یا در گاراژ شما طراحی شده است. جالب اینجاست که تنها شباهت به میزهای داخلی این است که میزهای فضای باز باید از تخت های تخته سنگی نیز استفاده کنند.

تخته سنگ یک ماده طبیعی است که در برابر آب و هوا و دما مقاوم است. بنابراین، مواد تخت خواب عالی را برای استفاده در میزهای فضای باز می سازد.  

 

چرا میزهای بیلیارد در فضای بازفرسوده میشوند؟

دلایل متفاوت و زیادی می تواند داشته باشد، به عنوان مثال پارچه میز زیر افتاب به مرور پوسیده می شود یا اینکه چوب میز در اثر سرما و گرمای زیاد و بارندگی به کلی اسیب میبنند و از بین میروند. با این حال اگر بازهم اصرار دارید که میز بیلیارد برای فضای بیرون تهیه کنید باید میز از پایه های فلزی یا سنگی تهیه شده باشد و بر روی میز بعد هر بازی یک کاور ضد اب و گرما بکشید. 

پارچه میز را هم باید پارچه ای قوی بیندازید که بنابراین، اگر از قبل یک میز داخلی داشته باشید و یک میز در فضای باز داشته باشید، متوجه خواهید شد که در نحوه حرکت توپ ها تفاوت وجود دارد.

 

چگونه میز استخر در فضای باز خود را جدید نگه دارید

حتی با وجود اینکه میزهای بیلیارد در فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر عوامل و دماهای شدید مقاومت کنند، همچنان باید از آنها مراقبت کنید تا از ماندگاری آنها اطمینان حاصل کنید. در حالت ایده آل، هنگام انتخاب فضای بیرونی برای میز خود، فضایی را انتخاب کنید که پوشیده شده باشد.

 

یک منطقه سرپوشیده تضمین می کند که می توانید از بیلیارد بازی، باران یا درخشش لذت ببرید. به علاوه، میزان نوردهی را که جدول دریافت می کند محدود می کند. بنابراین، بیشتر از یک میز در فضای باز در یک منطقه بدون پوشش دوام می آورد.

 

کارهای دیگری که باید انجام دهید تا میز خود را جدید نگه دارید عبارتند از:

 

میز بیلیارد را به طور مرتب تمیز کنید تا کثیفی و گرد و غبار از روی آن جلوگیری شود.

اگر پارچه خیس شد اجازه دهید کاملا خشک شود.

اطمینان حاصل کنید که سوراخ های تخلیه آب در جیب ها با خاک، گرد و غبار یا زباله مسدود نمی شود.

هرگز وسایل را بالای میز بیلیارد قرار ندهید.

زمانی که بازی نمی کنید، توپ های بیلیارد و چوب های بیلیارد را در داخل خانه نگهداری کنید.

انباشته شدن برف های سنگین را در زمستان از روی میز جدا کنید.

زمانی که از میز استفاده نمی شود همیشه از پوشش ضد آب در فضای باز استفاده کنید.

چه نوع رومیزی برای میز بیلیارد در فضای باز بهترین است؟

بر خلاف میزهای داخلی که فقط باید بالای میز را بپوشانید، میزهای بیرون باید کاملا پوشیده شوند. همچنین برای محافظت از میز به پوشش ضخیم تری نیاز دارید. باید بالای میز، پهلوها و پاهای میز را بپوشانید.

 

به عنوان مثال، برخی افراد از روکش میز ضخیم روی سطح بازی استفاده می کنند. سپس از یک پوشش ضخیم دوم برای پوشش کل میز استفاده می کنند. محافظت بیشتر روی سطح بازی هرگز ضرری ندارد.

از کجا می توانم میز بیلیارد یا اسنوکر بخرم؟

هنگامی که نیاز به خرید میز اسنوکر یا ایت داشتید می توانید با بیلیارد حامدی در تماس باشید و از مشاوران ما سوالات خود را بپرسید.

و اگر نیاز به توپ های اسنوکر یا ایت بال داشتید به راحتی با یک تماس ما برای شما ارسال می کنیم، ارسال به سراسر کشور نیز داریم.

ما همچنین میزبیلیارد های مدرن نیز تولید می کنیم که به صورت سفارشی می توانید رنگ میز و رنگ پارچه انرا انتخاب نماییم.

از سایت ما دیدن فرمایید.hamedibilliards.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح