دانلود زیرنویس فیلم The Takedown 2022 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم The Takedown 2022 هنوز چند ماه (یا بیش از چند ماه) باقی مانده است تا اولین تریلر «Fast X» را ببینیم، اما تصور پیشنمایش بهتر (یا حداقل گویاتر) از NOS تابستان آینده سخت است. یک فیلم اکشن جدید و با اکتان بالا توسط کارگردان فرانسوی که یونیورسال برای جایگزینی جاستین لین در
دانلود زیرنویس فیلم The Takedown 2022 هنوز چند ماه (یا بیش از چند ماه) باقی مانده است تا اولین تریلر «Fast X» را ببینیم، اما تصور پیشنمایش بهتر (یا حداقل گویاتر) از NOS تابستان آینده سخت است. یک فیلم اکشن جدید و با اکتان بالا توسط کارگردان فرانسوی که یونیورسال برای جایگزینی جاستین لین در پشت فرمان این فرنچایز بزرگ انتخاب کرد، یک سریال صابون مغزی از نتفلیکس است.
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
https://blue-subtitle.com/the-takedown-2022/
زیرنویس فیلم The Takedown 2022 البته، لوئیس لتریر دقیقاً کمیت ناشناخته نیست. بین فیلمهایی مانند «حملکننده»، «برخورد تایتانها» و «حالا مرا میبینی»، شاگرد لوک بسون رزومهای منحصر به فرد از فیلمهای استودیویی پر زرق و برق، نیمهکارکردی و کاملاً متوسط ساخته است که میتوانست ساخته شود. توسط هر کس دیگری از این نظر، آخرین اثر او Leterrier قدیمی است، در صورتی که از هر یک از ویژگیهای قبلیاش بهتر و کاریزماتیکتر است (به نظر میرسد تجربه اخیر او در کارگردانی قسمتهای “Lupin” اعتماد به نفس او را افزایش داده است، اگرچه عمر سای ستاره بزرگ آنقدر پرتو نور است که احتمالاً می تواند مارک دوپلاس را شبیه مایکل بی کند).
«The Takedown» که کفتر از برنامهنویسهای معمولی نتفلیکس است، اما فراموششدنیتر نیست، نشان میدهد که چرا Leterrier ممکن است بتواند جلوی سرعت «Fast X» از صخره را بگیرد و همچنین نشان میدهد که چرا طرفداران این مجموعه نباید نفس خود را برای منحرف شدن آن حبس کنند. به سمت نیروانای گوشتی “Fast Five” و “Tokyo Drift”.
علیرغم اتحاد مجدد دو شخصیت اصلی فیلم «در آن سوی مسیرها» در سال ۲۰۱۲، «The Takedown» نیاز به آگاهی کامل از فیلم قبلی ندارد (من شخصاً می توانم این واقعیت را تأیید کنم که می توان بدون اطلاع از این فیلم تماشا کرد و از آن لذت برد. که این یک دنباله است). برای این منظور، فیلمنامه استفان کازاندیجان یک داستان واقعی اما سرراست از «سلاح مرگبار» است که ریگز و مورتا را به عنوان یک زوج پلیس پاریسی نامتقارن نشان می دهد و آنها را برای حل یک قتل در جیب فوق نژادپرستانه تفنگداران دریایی می فرستد. فرانسه لوپن، و سپس تقریباً هیچ تغییر اضافی در فرمول کلاسیک Shane Black ایجاد می کند. من تبلیغات Geico را با طرح های پیچیده تر دیده ام.
یک بازیگر بسیار محبوب فرانسوی-سنگالی که حتی فرانسویهراسیترین بینندگان ممکن است او را از فیلمهای «دنیای ژوراسیک» تشخیص دهند، Sy همیشه تماشایی نقش خود را در نقش پلیس پسر بد عثمان دیاخیته، با وجود انرژی شخصیت در صحنه آغازین بازی میکند. یک باشگاه مبارزه زیرزمینی را منهدم می کند و همه حاضران را وادار می کند شعار “پلیس!” مثل اینکه آنها در تیم ورزشی مورد علاقه خود ریشه میدهند – تا حدودی با پدر مجردی خجالتی و محجوب که در اکثر فیلم به نظر میرسد در تضاد است. ارزش نمادین عثمان برای پلیس فرانسه در زمانی که آنها در تلاش برای به دست آوردن قلب و ذهن جمعیت های غیرسفید پوست و مهاجری هستند که مرتباً آنها را وحشت زده می کنند، سازگارتر است.
زیرنویس The Takedown 2022 انتظار اینکه «The Takedown» نمایشی دقیق در مورد les Flic در لافرانس ارائه دهد، به همان اندازه احمقانه است که انتظار داشته باشیم «آمبولانس» محکومیت قاطع سیستم بهداشت و درمان آمریکا را ارائه کند، اما تصویر قهرمانانه کارتونی فیلم از پلیسها متوقف نمیشود. آن را از انداختن یک نگاه سرگردان به پوسیدگی عمیق تر که آنها نشان می دهند. هنگامی که افسر فرمانده عثمان، «مرد سیاه پوست دوستداشتنی» را به عنوان ستاره «اقلیت جذب شده با موفقیت» در یک کمپین روابط عمومی جدید انتخاب میکند، استنباطها ظریف نیستند. در حالی که فیلم کمتر به سیخ کشیدن نیروی پلیس نژادپرست فرانسه علاقه دارد تا سایه افکندن بر ناسیونالیسم سفیدپوستی که آنها به شکوفایی آنها در دید آشکار کمک کرده اند، عثمان و شریک سفیدپوستش ویل فرلش تنها موفق به کشف یک توطئه تروریستی بیگانه هراسی می شوند، زیرا آنها می توانند یک نقشه تروریستی بیگانه هراسی را کشف کنند. سرکش برو
فرانسوا مونگ مغرور با بازی لوران لافیت، بازیگر «ال»، طبیعتاً فویل عالی عثمان است. سفیدپوست، تحصیلکرده و با شبکهای که افرادی مانند او تمایل دارند از والدین بورژوای خود به ارث ببرند، ارتباط خوبی دارد. صورت)، شریک عثمان یک لوتاریوی میانسال است که فقط به اندازه کافی متین است که همان زنانی را که چشمانشان را به سمت او می چرخانند، اغوا کند، و آنقدر متوهم است که خودش را متقاعد کند که حرفه اش روی سنگ نیست.
فرانسوا آنقدر محقق بدجنس است که حتی نمی تواند ببیند که همه همکارانش از غرور ناامیدانه او خسته شده اند، حتی پس از اینکه یکی از آنها بو می دهد که بوی ماشین اوبر می دهد (یکی از چندین صدای خوب در فیلمی که همچنین به برخی از افراد قدیمی هولناک اکتفا می کند، مانند زمانی که فرانسوا با نیت خوب و در عین حال بداخلاق از عثمان می پرسد که چگونه چیزی «به زبان آفریقایی» بگوید). هنگامی که او و عثمان برای یک سفر غیرفعال-تهاجمی به استان ها گرد هم می آیند – مردانی که مصمم هستند سرنخ های به جا مانده از جسد بریده شده را که در یک قطار سریع السیر پیدا شده است دنبال کنند – فرانسوا علاقه کمتری به حل پرونده دارد تا خوابیدن با او. رابط جوان خوش ذوق آنها، آلیس (ایزا هیگلین).
و از آنجایی که این یک فیلم فرانسوی است مملو از همه چیزهایی که جریان اصلی سینمای ناب آمریکا فراموش کرده است، یک یا دو صحنه واقعی جنسی در این فیلم وجود دارد. همچنین صحنه ای وجود دارد که فرانسوا با آلت تناسلی شل جسد بازی می کند، اما گداها نمی توانند انتخاب کننده باشند.
اگر لین آرزوی سمفونیک را دارد، Leterrier خوشحال است که به Europop درجه دوم رضایت می دهد. دوربین بی قرار او چنان حرکت می کند که اغلب به نظر می رسد مصمم است تا حد ممکن کمتر نشان دهد، گویی تلاش می کند درجه ای از انرژی جنبشی تولید کند که مسدود کردن و انتخاب شات او به تنهایی نمی تواند الهام بخش باشد. این Cinéma du Look است که چیزی برای دیدن ندارد. در «The Takedown»، سای و لافیت میتوانند با قدرت حضورشان در صفحهنمایش، حس لذتبخشی ملموسی را به وجود آورند، اما تصور اینکه تایرس گیبسون و شارلیز ترون در نقش یکی از کمجذابترین تبهکاران گیر کردهاند، سخت است. در تاریخ داستان های ضبط شده – می توانید همین کار را انجام دهید.
در یک فیلم نتفلیکس که به دلیل عدم وجود سهام بسیار دلپذیر و لذت بخش است، رویکرد Leterrier کار را انجام می دهد. در قسمت ماقبل آخر یک سری گزیلیون دلاری که طرفداران آن انتظار آشفتگی وسایل نقلیه در مقیاس بین ستاره ای را دارند، احتمالاً برای جلوگیری از تصادف اتومبیل با حرکت آهسته کافی نخواهد بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰