کد خبر : 206543
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:17

دانلود زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 یک فیلم کمدی استرالیایی محصول ۲۰۲۲ و سومین قسمت از سه گانه Wog Boy است. این فیلم توسط خالق فرنچایز نیک جیانوپولوس نوشته شده است و فرانک لوتیتو کارگردانی آن را بر عهده دارد. پیش از این فیلم، دو فرنچایز، Wog Boy و Wog Boy 2: Kings of

دانلود زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 یک فیلم کمدی استرالیایی محصول ۲۰۲۲ و سومین قسمت از سه گانه Wog Boy است. این فیلم توسط خالق فرنچایز نیک جیانوپولوس نوشته شده است و فرانک لوتیتو کارگردانی آن را بر عهده دارد. پیش از این فیلم، دو فرنچایز، Wog Boy و Wog Boy 2: Kings of Mykonos ساخته شده بودند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 استیو کارامیتسیس یک مرد یونانی استرالیایی افسرده و بی دست و پا است که برای امرار معاش تاکسی رانندگی می کند. او در شمال داخلی ملبورن زندگی می‌کند و در دهه ۵۰ زندگی‌اش، هنوز در حال بهبودی پس از جدایی از زوئی سابقش (زتا مکریپولیا در فیلم The Wog Boy 2: Kings of Mykonos) است. او یک بار دیگر خود را در شرایط چالش برانگیز می بیند، اما دوستش فرانک (با بازی وینس کولوسیمو) از این شرایط کمک می کند. استیو بعد از اینکه یک روز به طور تصادفی سوار تاکسی او می شود، متوجه می شود که هنوز نسبت به “کسی که فرار کرد”، کلئو (سارا رابرتز)، دوست دختر سابقش، احساس دارد. او و تصمیم می گیرد با کمک دوستان او را جذب کند، اما با یک کمپین انتقام از وزیر شیطانی مهاجرت، برایانا بیگل-تورپ (آنابل مارشال-راث)، که به همراه برادرش کلایتون (لیام سیمور) برای انتقام گرفتن مواجه می شوند. در مورد استیو به دلیل تخریب حرفه سیاسی مادر مرحومشان رالین، مدتی قبل.

زیرنویس فیلم Wog Boys Forever 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Wog Boys Forever 2022 تولید این فیلم در سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در ژوئن ۲۰۲۱ فیلمبرداری آن در ملبورن آغاز شد. او گفته است که شخصیت استیو تحت تأثیر تعدادی از افراد واقعی قرار گرفته است “فیلم های من تقریباً بر اساس جوامعی است که در آن بزرگ شده ام و افرادی که با آنها بزرگ شده ام. شخصیت اصلی فیلم پسران وگ، استیو کارامیتسیس، یک ترکیبی از تعداد زیادی از افرادی که در طول سال ها ملاقات کرده ام.” فرانک لوتیتو، کارگردان، با جیانوپولوس و کولوسیمو در برخی از نمایش‌های صحنه‌ای آن‌ها کار کرده بود و پس از اینکه جیانوپولوس فیلم بزرگ شدن اسمیت را دید، این نقش به او داده شد.

دانلود زیرنویس فیلم پسران وگ برای همیشه ۲۰۲۲ این فیلم خانه‌ای به سبک قومی یونانی را در Reservoir ملبورن نشان می‌دهد که گروه سازنده آن را برای فروش در یک آگهی املاک مشاهده کرده بودند. قبل از اینکه مالکان جدید آن را خریداری کنند، برای استفاده توسط فروشنده اعطا شد.

زیرنویس Wog Boys Forever 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس پسران وگ برای همیشه ۲۰۲۲ خودروی استیو در فیلم به طور برجسته ای به چشم می خورد. این یک سقف سخت VF Valiant 1969 آبی تیره است که توسط پدرش به او داده شده است. در طول فیلم گفته می شود که موتور اصلی این خودرو یک نیم سیلندر ۲۴۵ اینچی مکعبی (۴.۰ لیتری) بوده که بعداً با موتور ۸ سیلندر جایگزین شد. حضور دلاوران در فیلم ها باعث شده تا طرفداران آن را سه گانه شجاع آبی/سه گانه شجاع نامیده باشند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

رپوتاژ آگهی خوب چیست؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح